Blog Amsterdam versterkerstation

Geachte oud collega's van het versterkerstation TCD Amsterdam
Dit blog wordt jullie aangeboden door Fred Bender, buurt en verenigings-- fotograaf.
(niet beroepsmatig)
In dit blog is plaats van alle foto's uit de versterkerstation tijd van weleer.
Alle foto's uit de versterkerstation blog uit W-app plaats ik ook hier.
Indien ik de naam van de fotograaf kan reconstrueren zet ik de naam bij de ontvangen foto's.
Uw buurt /bedrijfsfotograaf heeft geen Facebook account.
Gelieve mij via de mail, zonodig via wetransfer fotomateriaal toe te zenden.
Dan plaats ik deze ook op dit blog. [met bronvermelding]
Buurtfotograaf in functie als versterkerstationmedewerker Asd2 [link] 
Verhoging van de telecomtoren Amsterdam buitenveldert in 2008

Overige activiteiten en gegevens van uw buurt / bedrijfsfotograaf




Reacties

  1. Dit blog asd2vss.blogspot.com is aangemaakt door de buurtfotograaf om al de oud collega's te faciliteren om fotomateriaal uit te wisselen buiten Facebook om zonder in te loggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog